• +381 65 91 33 332 Mite Ružića 8, Zvezdara (Kluz)
  • fitnessfightkluz@gmail.com
TreningPILATES

Treninig

blog

PILATES

Instruktor: Nataša

Kontakt: 064 3162 036

Ukoliko želite da zategnete svoje mišiće i popravite liniju, a da se ujedno naučite pravilnom disanju i držanju, pilates je prava stvar za vas. Ovaj vid fitnesa pomaže u otklanjanju stresa i doprinosi relaksaciji, a možete ga praktikovati i kod kuće. Nudimo vam šest novih razloga da se odlučite za ovakav trening.

Ono što je najbitnije, kada je pilates u pitanju, je dejstvo koje ima na kičmeni stub i zglobove jer se zasniva na fizikalnoj terapiji. Istegnućete kičmu i složićete pršljene na pravi način. Pilates će vam pomoći da povećate svoju razgibanost i učiniće da vaše telo cirkuliše, bez naglih pokreta i teških treninga.

Šest razloga da idete na pilates:

Izgledajte mršavije: Pilates mnogo pomaže vašem držanju. Ljudi koji stoje uspravno na pravi način, mogu izgledati 5 do 10 kilograma mršaviji. Time ćete poboljšati samopouzdanje. Mnogi smatraju da je pilates način života koji se treba negovati. Dakle, sa njim ne prestajete kada izađete iz sale za fitnes već ga primenjujete celodnevnom akcijom zatezanja trbušnih mišića, uspravnim hodom, opuštenim ramenima i elegantnim hodom.

Koristite rekvizite: Mnoge vrste pilatesa praktikuju korišćenje zabavnih rekvizita kao što su velika i mala lopta, mekani valjak, magični prsten, trake, ekspanderi i ostalo. Ukoliko su vas ovi mali komadi opreme ikada zanimali ne propustite priliku da to naučite na pilatesu. Pomoćna sredstva će pomoći vašim mišićima ali i održavanju balansa, a trening će učiniti još zabavnijim. Oni su jeftini i višenamenski tako da ih možete upotrebljavati i kod kuće.

Istežite se i jačajte istovremeno: Često u treningu zanemarujemo istezanje iako je ono od krucijalne važnosti za naše mišiće, zglobove i mobilnost. Vežbe istezanja su u pilatesu veomadinamične, za razliku od onih statičnih koje se primenjuju u svakodnevnom treningu. One se ponavljaju tokom celog treninga, ne samo na kraju, kako se to čini u ostalim vidovima fitnesa. Istezanja su koncipirana tako da u isto vreme jačaju mišiće.

Zategnite i definišite struk: Pilates je poznat po tome što vas zateže ali to najviše čini sa trupom jer se sve vežbe baziranju na zatezanju stomaka. Nije važno da li radite ruke, noge, butine ili leđa, osnova svake vežbe ide iz stomačnih mišića. Dva ili tri treninga nedeljno biće dovoljna da vidite prve rezultate.

Ublažava bol u krstima: U kompjuterskoj eri mnogo vremena provodimo usedećem položaju na poslu ili kod kuće. Problemi sa leđima mogu vas dovesti do tačke u kojoj nećete moći da hodate, sedite, a kamoli da trenirate. Stoga se protiv toga borite na vreme. Treniranje pilatesa pomaže slaganju kičme i jačanju mišića koji drže kičmeni stub. Kada su ovi problemi u pitanju nije retko da doktori savetuju praktikovanje pilatesa, bilo da je reč o lekarima, kiropraktičarima ili fizioterapeutima. Pilates smanjuje bol i vraća snagu posle operacija na svim delovima tela, ne samo u krstima.

Fokusirajte se na trening i zaboravite na probleme: Pored fizičkog boljitka osetićete i duhovni. Za vreme treninga treba svu pažnju fokusirati na relaksaciju i trening. Neka tih sat vremena za vas ne postoje problemi. Skoncentrišite se na osobenosti svakog pokreta, na položaj ruku, vrata, ramena i zadržite kontrakciju mišića. Neka vam disanje daje trempo i ritam vežbi. Budite u toj prostoriji fizički i psihički, slušajući muziku ponavljajte vežbe i ne mislite o svakodnevici. Posle treninga ćete osetiti opuštenost i rasterećenost.